Tango Norte

Lalo Schifrin

Biografi kommer snart.

Mer musik »

Kommentarer

Peter Bengtsonmonday 6 September, 2004 at 08.15

Därför att den är en vals! Databasen härmed uppdaterad. Tack, Marianne!

Marianne Hallberg-Melandersaturday 14 August, 2004 at 18

Jag är ingen musiker, men för mig låter Lalo Schifrins Corazon De Oro som vals, varför uppfattar jag det så? Jättekul att lyssna igenom detta. Tack för allt nedlagt arbete, jag njuter.Marianne

Närmaste event:

Sommarmilonga vid Stora skuggan

2026-07-13 18:00:00

Info

from the Calendar

mo 13 Jul
Sommarmilonga vid Stora skuggan

mo 20 Jul
Sommarmilonga vid Stora skuggan

mo 27 Jul
Sommarmilonga vid Stora skuggan

mo 3 Aug
Sommarmilonga vid Stora skuggan

fr 7 Aug - su 9 Aug
TANGO NORTE RESER TILL GOTLAND 7 - 9 augusti


mo 10 Aug
Sommarmilonga vid Stora skuggan
Visa alla »

from News

Inga meddelanden.

from the Forums

Öppet forum: “Jag råkar se inlägget om det anonyma brevet idag och tycker att det fö...” »

Öppet forum: “Idag när Trump nedstiger i sitt plan från ovan och träffar oss europée...” »

(Log in for other forums)